Mission&vision

Nos objectifs et nos ambitions

Il y a un problème avec votre inscription. réessayer plus tard
Vous avez enregistré avec succès!
Cette adresse email est déjà enregistrée.

Mission & Vision

Nos objectifs et nos ambitions

Q-food Ardenne a l'ambition d'être un partenaire qualitatif dans le marché des transformateurs de la viande industriels, de la restauration et de la vente au détail. 

Q-food Ardenne fonde sa mission sur 5 piliers solides :

  1. Santé et sécurité des aliments
  2. Qualité
  3. Durabilité
  4. Abordabilité
  5. Commodité  

Q-food Ardenne signifie :

  1. L'intégration verticale de la culture au coupage.
  2. Une approche personnalisée pour chaque segment de marché et chaque canal de distribution.
  3. De solides relations clients : chercher avec le client les bons produits.
  4. «Le développement durable : l'attention aux personnes, auxanimaux et à la nature» comme une source d'inspiration pour un avenir sain.
  5. Une équipe mixte, dynamique et ambitieuse.
  6. Espace pour l'innovation et l'épanouissement personnel.

Rentabilité et durabilité 

Q-food Ardenne veut devenir de la manière rentable et durable le leader de la fourniture de viande et de produits de viande dans le marché Foodservice en Belgique.

Notre rôle dans le futur

Q-food Ardenne wil een gezond, smaakvol, authentiek, gevarieerd en aantrekkelijk assortiment van vers vlees aanbieden dat voldoet aan de hedendaagse behoeften van de consument, van jong tot oud. Een eerste doelstelling waarmee we toegevoegde waarde willen creëren die verder bouwt op continue groei.

Q-food Ardenne vervult de rol van een kwalitatieve en flexibele speler binnen de foodservice markt met een aangepast gamma voor elk segment. Wij geloven er sterk in deze positie te kunnen behouden door snel en krachtig in te spelen op de hedendaagse trends en de specifieke noden zowel van de klant als de eindgebruiker.

Veggiedagen en vegetarische alternatieven winnen aan populariteit binnen de gedachte van een gezond en evenwichtig voedingspatroon. Q-food Ardenne komt naast een uitgebreid en divers vleesassortiment ook met een vegetarisch assortiment naar buiten.

Om aan de huidige succesfactoren te kunnen beantwoorden, investeert Q-food Ardenne permanent in nieuwe ideeën, een milieubewuste bedrijfsstrategie en een eerlijke en duidelijke communicatie die gericht is op een standvastige en langdurige vertrouwensrelatie.Een visie die zowel op korte als op lange termijn van toepassing is.

La tendance

De consument anno 2014 houdt stevig vast aan het gebruiksgemak van voedingsproducten, de zogenaamde convenience producten (semi-afgewerkte producten), maar is kieskeuriger geworden op het vlak van kwaliteit, smaak en gezondheid. De klant wil bovendien een gevarieerd aanbod. We merken ook dat er een terugkerende trend is naar authentieke producten. Bij een specifieke doelgroep stellen we zelfs een stijgende vraag naar zoutarme producten vast. Verder zien we dat duurzaamheid, tracabiliteit en een scherpeprijs-kwaliteitverhouding behoren tot de huidige succesfactoren van de producent.

Actualité

BRC certificat niveau AA
Pour un fournisseur qui donne des garanties fortes sur la domaine de la sécurité alimentaire, et une très haute qualité.  Plus d'info ici.