Wat ga je doen?

  • Je bent het telefonisch aanspreekpunt voor klanten binnen Q-Group
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte orderverwerking
  • Je speelt in op wensen, behoeften, vragen en klachten van klanten
  • Je ontzorgt klanten door het oplossen van problemen en reageert proactief op klantvragen
  • Door jouw klantgerichte aanpak zorg je voor een hoge tevredenheid bij de klanten

 

Waarom jij ?

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en je kan je goed uit de slag trekken in het Frans (en Engels)
  • Je hebt een open, vriendelijke en klachtgerichte houding
  • Je weet het hoofd koel te houden onder stress en buigt deze situaties om naar efficiënte oplossingen
  • Je gaat georganiseerd te werk
  • ‘Goesting’ primeert boven werkervaring

 

Wat kun jij van ons verwachten ?

Je komt terecht in een ambitieus groeibedrijf. Wij bieden je een aangename, afwisselende job en een marktconform loon en extralegale voordelen.

Je werkt in een 39-urenweek met 6 betaalde ADV-dagen.

  • Locatie

    Q-food - Lokeren

  • Werkervaring

    Geen ervaring vereist

  • Overeenkomst

    39 uur

  • Goed salaris
  • Ruimte om te ontwikkelen
  • Dynamische werkomgeving
Vragen over
deze vacature?

Direct solliciteren?

Ben je enthousiast over Q-food en wil je direct solliciteren op de vacature van Customer Service Medewerker? Vul bijgaand formulier in en we nemen contact op met je.

Direct solliciteren?

Vul hieronder je gegevens in. Upload jouw motivatie en CV en wij nemen contact op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Upload een PDF of DOCX van maximaal 2MB.
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht