Customer service medewerker
Functieomschrijving
Je verzorgt het onthaal van onze organisatie en verwelkomt bezoekers op een uiterst klantvriendelijke en professionele manier. Je beantwoordt inkomende telefonische oproepen in beide landstalen en noteert de bestelling van onze klanten in een CRM pakket. Indien een product niet voorradig is, stel je een alternatieve oplossing voor en respecteert daarbij de deadlines van ons productieproces. Je bent een uitblinker in de opvolging van administratieve zaken en maakt vlot gebruik van MS Office programma’s. Klachten worden door jou met de nodige zorg verwerkt en zo nodig afgestemd met de betrokken afdeling. Je komt terecht in een gedreven customer service team van 5 collega’s en rapporteert aan de teamverantwoordelijke.
Je profiel
- Je beschikt bij voorkeur over een eerste werkervaring op een interne sales afdeling.
- Je bent vlot tweetalig (Nederlands, Frans) en je spreekt ook een mondje Engels.
- Belangrijker dan je diploma, is je uiterst klantgerichte houding en je administratieve skills.
- Je hebt sterke computervaardigheden en kan vlot werken met de meest recente software programma’s binnen MS Office.
Waarom Q-food
Je komt terecht in een ambitieus groeibedrijf. We bouwen dagelijks aan een Q familie van gelijkgestemden, waarbij onze medewerkers en partners Q-ambassadeurs zijn. Onze bedrijfswaarden zoals Wij-denken, zorg dragen, kostenbewust handelen en durven, spelen daarbij een belangrijke rol.
We zetten sterk in op ontwikkeling en persoonlijke groei van onze medewerkers en voorzien de juiste omkadering en begeleiding voor elke nieuwe medewerker via ons onthaalbeleid.
Je zal deel uitmaken van een gemotiveerd team, waarbij initiatief en ondernemingszin wordt aangemoedigd. Uiteraard kan je rekenen op een aantrekkelijk en marktconform verloningspakket, inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ADV dagen.
Reageer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar Q-food, Moortelstraat 21B, 9160 Lokeren ter attentie van Sarie Paepe, of via e-mail naar HR@q-group.be
Datum:
3/3/2020